Saturday, June 7, 2008

Tag


TAG DARI PENCINTA ILAHI

Salam sejahtera.. ha pelik tengok gambar tuh? taknyer pelik la..tu gambar rokok dengan pemetik api. Hari ni sebenarnya aku baru lepas berhempas pulas dalam dewan imtihan madah syubhat haula quran..boleh tahan lah soalan dia..sakit kepala dibuatnya. Balik bukak blog, saja2 usyar jejak blogger sekali kene tag dari sorang ustaz nie..alahai.. aku x pandai laa main tag2 nie.. sebab ni la kali pertama kne tag dari budak2 blog. tkpe.. aku dah try..bknnyer susah pun..heheh. yg kaki komputer insyaAllah dia pikap dapat tangkap apa yg dia nk..
skali pikir apa motif permainan ni sebenarnya..atas masing2 la..hanya sekadar satu permainan.
syukran kat pencinta ilahi k..

Ni cara nak mainnye...

Dalam gambar ade dokumen,
Dokumen tersembunyi tak boleh lihat,
Pelbagai kaedah menyorok dokumen,
Cuba lah carik jangan penat.

Tips:- Sila Klik Gambar atas ni dulu. Kemudian...save gambar ni pada format *.jpg. Gunakan kaedah open with --> Winzip @ Winrar untuk melihat kandungan fail ini. Isikan nama anda dalam fail yang dikepilkan, kemudian tag 10 orang kengkawan anda lah~ Dengan ini senarai nama semakin bertambah....

aku maleh nk tag org sebenarnya.. sebab aku benci rokok!!!!

No comments:

Post a Comment