Sunday, August 9, 2009

Balik Cuti Kuantan

Wah tak sangka dapat balik rumah, seronok jumpa keluarga, jumpa pakcik dan makcik.. ayam2 kat kebun hepi jer tengok kepulangan budak mesir nie. Tak banyak perubahan kat kuantan ni sama cam dulu gak la.. aiseh cite macam sepuluh tahun tak balik ni he2.

seminggu ni balik wat kerja2 kampung..lama tak buat kerja ni.. mau patah pinggang rase. Kunun balik nak jadi guru ganti.. pegi PPD dia suh usyar sekolah terus. aiseh td baru kes bdak meninggal H1n1 lak.. tak jadi laa gamaknyer. skolah pun byk da tutup nie.. takut gak. mudah2an wabak nie cepat2 dihapuskan serta merta.. insyaAllah.

Matlamat balik nak berpuasa bersama keluarga iftar dengan diorang sama2.. nak rasa cam dulu2 kompem seronok. Disamping kita buat amalan wajib nie.. amalan sunnat jgn kite abaikan..

wassalam.

Recent Posts