Monday, March 23, 2009

Kenapa saya tak update blog ini?

Alasan yang diberi :

  1. Internet saya terputus selama sebulan <---kenapa x pegi cc?
  2. Sebab cc dekat sini banyak budak2 kecik main game..bising gilo. x der feel la nk posting.
  3. Otak tengah serabut (ader akhawat kat kaherah cakap muka saya serabut)sampai ati.
  4. Bulan lepas perlawanan bola sepak( saya main pertahanan rampas bola, sepak jauh-jauh)<--menang ke kalah ni?
  5. Main bola biar kalah janji ukhwah, kita beri peluang kawan kita menang ..itulah erti pengorbanan ya itu dia..haruu..
  6. Festival zagazig selama seminggu, jadi orang penting beb hehe.. <---penting la sangat.
  7. Imtihan fasa ni doktor nak tasmi' 6 juzuk kene selalu mengulang Al-Quran. (betul mak apis tak tipu)
  8. Sibuk membasuh pinggan.
  9. Meminimakan penggunaan internet huhu..
  10. Sibuk membina rak buku <---bukan dari tahun satu lg ker nak buat?
  11. yerla.. tahun 1 beli kayu, tahun 2 beli tukul, tahun 3 beli paku dan skru, tahun 4 insyaAllah siap.. <---mereng apo.
untuk pengetahuan blog ini sentiasa dipantau oleh mak saya..oleh itu yang baik2 sahaja yang saya tulis wahahaha..
sekian=p

5 comments:

  1. elllooo...sibuk basuh pinggan pon masokkk ker???.....=))

    ReplyDelete
  2. persoalan: adekah hazwan buat part time basuh pinggan d kedai? (fikir2 kanlah)

    ReplyDelete
  3. alasan no.3 tu nmpak mcm betol.. :)

    ReplyDelete
  4. oppss... lupa2.. maaf noo... bergurau ja komen kat atas ni ye.. maaf.. :)

    ReplyDelete
  5. Enon is lost in translation. Hehe... Men bola tu menang ke kalah? Sepak jauh sampai mana? Kena jalan kaki ke gi kutip bola tu? Pikir panjang nih!

    ReplyDelete