Wednesday, June 4, 2008

Makanlah buah-buahan tempatan (off topic)

assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh...adui.. lama x update ni... sibuk sangat laa gayanyer.. imtihan x abis lagi . Asal imtihan jer sakit kepala.. asal sakit kepala jer imtihan..
kenapa? sebab mengade-ngader? eh dok pun.. sebab itu perkara biasa..otak penat kan..neuron urat2 dlm kepala telah bersimpul agaknya sesekali kene rehat jgak.. rehat ubat dia..tido laa woi..Photobucket

Doa2 laa imtihan tahun ni najah dengan cemerlang.. kadang2 rasa putus asa nk study nasib ade semangat dari ahli bait..dan kawan2..pastu pikir masa depan, rugi pulak kalau malas2 ni.. kater nk berbakti pada keluarga, masyarakat..bangsa dan negara.. kata nak kahwin awalPhotobucket, eh eh kesitu lak dia..

budak umah aku ni ada yg da abis imtihan.. seronok jer tengok, siap wat sarkas lagi kat rumah..pasang tv lak kuat2 ..cam wat konsert haha bgusnyer lah ahli bait aku nie..siap la korangl!!Photobucket Tahun ni ijat balik malaysia..tak tau laa nko kene aper nti kat sana..pesanan tuk ijat harap2 ko jadi laa bdak yang baik dan jadi anak yang soleh taat kepada ibu bapa dan berbaktilah kepada mereka..huhu..nti ko kerja la part time jadi Qadhi Jaip ker.. imam besar msjid temerloh jaya tu..jangan aku dgar ko masuk AF kat sana sudah.

Tengah2 hanget org cite nak balik mesia ni... rasa nk balik jugak.. tp ckuplah tahun lepas da balik. lepas dah rindu tu skit..org kata amik semangat baru kan. Tunggu2 jugak time tepon tu mak tanya x nak balik ker? tapi.. tak tanyer pun..huhu bior jer laa..insyaAllah.. tahun ni tahun aku pegi kelas tafaquh.. dengan ini saya melancarkan bahawasanya tahun ini adalah tahun kelas tafaquh hazwaAAaAaann(tepuk tangan) jangan nak kacau2 aku la yer.. tapi kalau der lawan bola jangan tak ajak plak hehe.

Jadual aku selepas imtihan ni banyak menanti..huhu. aku nk update blog bkmip lagi..pastu nk usyar2 travel umrah. Ingat nak pegi umrah dengan isteri..lupa plak tak kawen lagi.hah sape nak p umrah? moh laa pegi sama2..ada jgak member kan. Contact2 laa aku tau.
hermm..insyaAllah.. ada rezki nak sgt pegi sana. nanti lain kali wat haji plak kan..org muda2 laa syok pegi mekah..tenaga kuat leh byk wat ibdah skit huhu..

Ha dalam x sedar skang dah masuk pertengahan bulan dah.. bulan 6..bulan kelahiran aku. haa time ni banyak laa durian,langsat,duku..manggis..epal erkk.! rambutan dan byk lagi. Dalam kata lain buah-buahan tempatan la..aaargghh..sangap buah lak. Aku tahu syazri msti tak kenal rupa rambutan dah tu..rambutan tu cam buah nangka tau syazri .
buah nangka lak cam buah belimbingPhotobuckethahaha...tolong la percaya..syazriy
dah2 tah ape2 aku merepek nie.. moh laa study balik...cukuplaa update untuk bulan ni..hohoho..

No comments:

Post a Comment