Tuesday, May 26, 2009

Sampai hati awak buat saya macam ni..

Saya rindu mee sup pakcik padang
Saya rindu nak makan nasi goreng kampung wak dol
saya teringin nak makan ikan bakar dan lala goreng serai kat tanjung Lumpur
saya nak makan kepok leko depan KiPsas
Saya nak ratah pajeri nenas
saya dah lama mengidam udang masak merah yang mak buat...

kenapa laa time2 imtihan ni makanan tersebut muncul dalam kepala???


sampai ati.. =(

6 comments:

  1. sy pun nak jugakkkkkk

    ReplyDelete
  2. hak elah mamat nih , tau r nak balik mesia , ngade - ngade lak dia , lagi la " sampai hati awak buat saya macam ni ":((

    ReplyDelete
  3. hehe..sabar ye...dugaan imtihan tu..insyaallah blk nnt jmpe la sume tuh...gudluck for da imtihan ye..barakallahu fik

    ReplyDelete
  4. hehe sabar eh hazwan..sy bru mkn pajeri nns semalam.sedap2..kalau dekat da lama post.hehe.
    sabarla.pas bis exm balikla mkn puas2.

    ReplyDelete
  5. huhuhuhu... kesian lak abg wan... sabar yer abg wan... kan sabar itu separuh drpd iman.. biase la tue, mase imtihan la... byk dugaan yg dtg... sy doakan semoga abg wan tabah menghadapi seg dugaan dan cabaran... salam bitaufiq wannajjah muwafaqoqillah fii intihaul imtihan fi yaumul qodim....insyaALLAH

    ReplyDelete
  6. Sama la ngan saya. Saya pun nak ler jugak. (share makan ngan liza manap. ehehehe...)

    ReplyDelete

Recent Posts