Monday, June 25, 2007

Malaysia..here i come...!!!


Subhanallah Alhamdulillah Allahuakbar.. pujianku pada Tuhan yg Esa..telah memberi nikmat kehidupan kepadaku untuk meneruskan perjuangan sbgai penuntut Azhari.
bertarikh 25/6 genap 21 umurku hari ini maka bertambah usiaku.. dan bertambahlah tanggungjawabku sbgai seorang muslim. kuharap agar jiwa dan akalku matang dalam melakukan sesuatu perkara kelak.
Esok 26/6 aku, akan berlepas dari mator kaherah ke Malaysia untuk menemui keluargaku yg kurindui.."ibu,ayah... anakmu apis akan tiba beberapa jam lagi...

Buat sahabat2ku di mesir.. tahun ini aku pulang ke tanah air, mungkin tahun akan dtg giliran antum pula...buat ahli baet yg tercinta.. topek,ku ucap selamat menunaikan umrah pda 10/7 . jgn lupa doakan aku dan teman2 yang lain dhadapan pintu multazam nti.
syazriy musuh ketat bicaraku.. moge selamat berlepas ke uganda. anip paling junior di rumah.. tolong jge komputer aku. dan last skali... ijat, jge lah rumah.besarkanlah badanmu itu.akhir kalam, doakan aku selamat smpai di Malaysia... wahai sahabat.. jaga dirimu hiasi peribadimu..
assalamualaikum...

yang baek,
wan..

p/s:skali bace cam wasiat plak dah hehe.

No comments:

Post a Comment