Saturday, July 25, 2009

Muram lah

aduhai kenapa hari ini nampak muram payau2 sangat.. bukannya apa muram tu sebab tengok muka player2 bola zaqziq hari ni termasuklah aku. kami kalah 1-0 dengan Pahang perlawanan pertama peringkat kumpulan, herm negeri aku tu.. dah takda rezeki menang, kalah kita terima dengan redha. adat perlawanan biasalah tu ada menang ada kalah kan. tapi aku tak kecewa sangat pun sebabnyer aku main bola sambil jual air jagung haha.. kalah tapi duit masyuk^^ happy seminit . boleh la simpan sikit2 untuk "keluarga masa depan" ha terubat la sedikit rasa kekalahan tu. Untuk pengetahuan kejohanan bola sepak Piala Malaysia sedang berlangsung di zaqziq bermula 25 hingga 30 Julai melibatkan badan kebajikan anak negeri di Mesir dan dewan perwakilan.
aku tak nafikan player2 zaqziq memang kemas bermain bola dan aku puji kesungguhan diorang. gandingan pelajar perubatan dan al-azhar memang mantap cuma mungkin ada sedikit gemuruh dalam perlawanan pertama ni. Masih ada baki 2 perlawanan lagi, kita akan tengok esok pula macam mana. InsyaAllah Zaqziq menang!!!!



p/s : mesti mak aku banga aku jual air jagung

AaaAAAaaiiir jaAAAAAaaaAAaGGGgung.. aIr JAguNgGGgGg... hehe..

1 comment: