Tuesday, April 15, 2008

coi sakit

kelmarin aku ada kat kaherah..balik sbb nk tgok coi ( rasul ) dia sakit demam kuning doktor ckp hepatatis A. pastu hati bengkak.. seram plak dga bdak2 ni citer..jadi aku dtg sendiri(belum berkahwin)untuk ziarah dia. Alhamdulillah.. smpai di kaherah aku tgok coi da semakin pulih. aku tahu sebelum ni dia kne demam panas dkat 2 minggu di Tanta tapi x sangka plak smpai teruk mcm tu skali..kat wad Tanta 2 kali masuk air. kne cucuk byk kali ..aduih bab maen dgn jarum ni aku x berkenan sgt,nk jahit butang baju pon asik tercucuk jarumPhotobucket msa aku balik tu pun esok dia kne cucuk lagi kat ospital kaherah plak nk check darah lg. yang terharunya ust hairul nizam(mantan PMRAM) sendiri temankan coi ke sana.

sian tgok coi.. org laen mata putih dia sorang mata kuning.. masa dia demam teruk aritu msti dia tertekan..nasib baek lah ada bdak2 kat tanta tu tlog jaga coi kat sana..kawan2 dah mcm adik beradik sendiri..sggup bersengkang mata gilir2 tgok coi.. tp alhamdulillah sblum balik ke zaqziq.. aku tgok coi da ok skit..x laa bdak2 ni risau sgt. cadang balik kaherah 1 malam jer kat sana tgok coi.. tp duk layan shazri (syeikh garang) tu terlajak smpai 3 malam.. tekantoi plak kuliahPhotobuckethehe..

ha nk bgtahu..spe2 yg ske makan kibdah ker.. kuftah tu ker.. kurang2 laa mkn mende tu skit yer..aku pon da kurang dah.. sbb doktor ckp mungkin penyediaan makanan tu x berapa bersih.
ha pastu mkn laa buah2 byk skit..sayur2 tu msti ada kalau nk makan nasik. paling malas ko mkn timun lah cam bdak2 umah aku skangPhotobucket oklah.. nk pegi makan timun ni.. babai..assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment